Zapytanie ofertowe dotyczące owijarki do palet

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na owijarkę do palet.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

  • Waga owijanej palety do 1700kg
  • Wysokość owijanej palety do 2200mm
  • Musi mieć wstępny naciąg foli co najmniej 200%
  • Na talerzu musi się mieścić paleta EURO
  • Musi mieć możliwość zamontowania w posadzce, a w związku z tym potrzebujemy też do niej ramę do zabetonowania lub formę styropianową
  • Musi być także odporna na sporadyczne zachlapanie wodą.

Oferta powinna obejmować owijarkę fabrycznie nową.

2. Warunki udziału w postępowaniu

Oferta skierowana jest do podmiotów, które zaoferują produkt, spełniający kryteria określone w opisie przedmiotu.

Oferta skierowana jest do podmiotów działających w zakresie sprzedaży, dostawa, montażu, szkolenia, które udzielą minimum 12 miesięcznej gwarancji. Kwota wnioskowanej zaliczki w przedziale 0-50% wartości złożonej oferty. Zaoferowany termin dostawy nie przekroczy 3 miesięcy liczony od dnia złożenia zamówienia.

3. Kryteria oceny ofert

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria

  • Cena netto oferty – maksymalnie 5 pkt
  • Funkcjonalność – maksymalnie 5 pkt
  • Wartość netto wnioskowanej zaliczki – maksymalnie 2 pkt

Zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

4. Sposób przyznawania punktów

  1. Oferty o najniższej cenie i funkcjonalności otrzymają po 5 punktów natomiast pozostałe oferty otrzymają wg wzoru: cena najtańszej oferty/cena netto ocenianej oferty*5 punktów.
  2. oferty otrzymają punkty wg wzoru:
    2 punkty*(1-(kwota wnioskowanej zaliczki/kwota całkowita oferty))

5. Zakres wykluczeń

Zostaną wykluczeni oferenci, którzy przedstawią ofertę niezgodną z przedmiotem zamówień, nie prowadzą działalności z zakresu sprzedaży owijarek, udzielą gwarancji krótszej niż 12 miesięcy, zarządzają wpłaty zaliczki przekraczającej 50% wartości złożonej oferty. Wykluczeni zostaną również oferenci, którzy zaoferują wdrożenie przedmiotu zamówienie w okresie dłuższym niż 3 miesiące licząc od daty złożenia zamówienia.

6. Termin oraz wytyczne składania ofert

Oferty prosimy składać w języku polskim, w walucie PLN.

Oferty prosimy przesłać mailowo na
biuro@rybymielewczyk.pl
lub
dur@rybymielewczyk.pl
lub złożyć osobiście/listownie pod adresem Sprzedaż Hurt Detal Przetwórstwo Ryb „RYBY” Mielewczyk Jan i Wspólnicy sp. j. ul. Leśna 3a 83-300 Kartuzy. Osobą udzielającą dodatkowych informacji jest Joanna Kopaczewska (58) 681-32-65, Michał Górlikowski +48 697262138

Termin składania ofert mija 20 marca 2025 r.

7. Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 3 miesiące od złożenia zamówienia.

Uwagi: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w przypadku braku złożenia co najmniej dwóch ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Kartuzy, 03.02.2025 r.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.